flo rida's releasefest på malmen.

det känns som jag går i min fars fotspår.

igår var vi på flo rida's releasefest som mitt f.d jobb, warner music, fixat. jag ska snart uppdatera, måste ladda över till datorn och ladda upp på youtube, med videon när flo rida entrar scen. och när han sprutar skumpa på hela publikhavet. haha. och det var tydligen kenza de sjöng "it's your birthday" för. det fattade jag nu först, när jag läste det på hennes blogg. efter ett tag med allt knuffandes så backade jag och madde. vi hälsade på alkoholen i baren istället.

nu ska jag fortsätta halvligga i soffan, med gårdagens partykläder och äta upp mina popcorn. write for you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0