How can I put into words, the way you make me feel inside.

butterflies, goosebumps, euphoria.

jag fick inte somna inatt. jag var tvungen att skicka ett sms till N innan jag la mig. kvart i 02, skickade jag det. 07, ringde min bror och väckte mig. jag gallskrek på syrran och vi gick ner och hämtade lilla argbin och vagn..
pappa var här och satte upp hyllor i v-rummet. (nu kan jag äntligen plocka undan mer.) lisa gick till pizzerian och köpte kebabrullar. det smakade ingenting. ja, jag är sjuk. därför ingen smak och ingen aptit alls. lisa gick iväg på davids mösspåtagning och pappa fick passa albin medans jag försökte ta en powernap på soffan.
nyss kom mamma och storebror. jonas hämtade albin och skjutsade mamma till centrum. nu sitter jag och väntar på henne. känns helt ok. jag har liksom träffat hela min familj idag och jag har knappt lämnat lägenheten. :)

N tjatade ju verkligen på mig igår. tror ni han svarade på sms;et som jag försökte knepa ihop i typ 3 timmar? nix. jag ringde honom idag. tror ni han svarade? nix. men han ringde iof upp mig. så jag ska väl inte vara för elak. men han sa ingenting om smset.......... och så sa han att han skulle ringa mig efter träningen. "mm.." svarade jag bara. "varför säger du så?" frågar han. han vet varför jag säger så.

jag är alldeles för sjuk för att orka göra någonting. tycker att det borde vara en vanlig torsdag idag. men det är valborg och min näsa svider. inte helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0