I'm too young to feel this old.

klockan är bara 21.05. och jag är dödstrött. somnade hemma hos mamma i soffan. efter vi hade hämtat mat från texas. jag mådde illa och kände mig snurrig. jag fick sedan skjuts hem av jonas & christin. fram till porten. det kändes helt lyxigt. annars skulle jag kommit hem, typ nu.

jag har bytt om till PJ och sitter med tandborsten i käften. jag dör av trötthet.

inatt,
vaknade jag av att jag knappt kunde andas. gjorde jätteont i bröstkorgen. jag tänkte väcka N men det kändes onödigt. väckte honom senare och sa att jag inte kunde sova - för att det gjorde ont. han frågade varför. men jag svarade inte. sen somnade han om igen. och jag låg vaken. hoppas jag kan sova utan att det gör ont inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0