It's the hard part but the true love way.

somnade av ren utmattning igårnatt. kommer inte ihåg speciellt mycket och har inget direkt tisbegrepp. jag vet att jag var arg, ledsen, livrädd och ångestfylld. när jag hamnar i en så stark ångest, vet jag inte vad jag pysslar med. jag irrar omkring som en upprörd zombie. som inte kan se eller känna verkligheten.

N har ringt mig typ 20 gånger idag. och jag har svarat på 4 av de samtalen.

när jag satt på tunnelbanan på väg till jobbet ringde han första gången. men jag ville inte prata inför allt folk. men ändå ringde han upp mig igen, typ fem minuter senare. sen dog mobilen. när jag sedan startade mobilen igen, hade jag 6 nya röstmeddelanden. dock inget vettigt intalat. sen stängde jag faktiskt av mobilen.  

sedan var det en sväng förbi voulla. hon är med bebis. den kommer i september. jag ska klippa mig hos henne, den 15 maj. hjälp. har då inte klippt mig på 1,5 år. ha ha.
direkt därifrån åkte vi till norrtälje. vi shoppade lite gottis på flygfyren och traskade sedan hemåt. jag och christin hade matchat varandra. mamma sa att det såg ut som vi hade ringt varandra och bestämt kläder.. det hade vi inte. vi har bara likadana skor, i olika färger. kjol & jacka i svart vs blå. samt luvtröjor som matchade färgerna på skorna.

vi åt middag och drack coca cola. albin tittade på sitt favvoprogram - simpsons. sedan skjutsade storebror ner oss till bussterminalen. och susade hem längs motorvägen. höll på att somna. jag startade mobilen igen och såg att N ringt igen. stängde av den lika fort igen.. sjönk ner i stolen och lyssnade på min musik istället.
väl hemma igen. och det förste jag gjorde, var att sätta mig vid datorn. och så ringde telefonen. N. denna gång svarade jag. kändes som ett jättelångt samtal. men det var bara 20 minuter. men efter de minuterna blev han så arg på mig, för att jag inte sa något, så han sa; "okej, säg ingenting då!" och så sa han hejdå och la på. tio minuter senare. ringde han upp och sa "hej, jag har lugnat ner mig nu." han sa; "du får aldrig göra såhär igen. jag blir arg."

jag vet inte vad som händer. jag blir tokig. han ringde igen och sa; "jag somnar snart.. bla bla. puss" jag var tvungen att skicka ett sms för att avleda. "sov du. jag lovar att jag har skickat ett sms innan du vaknar imorgon. va inte arg snälla." jag trodde han skulle köpa det. men fick istället svaret; "nej jag sover inte. nej jag ska inte vara arg. men snälla skicka snart."

jag hatar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0