Now this is the sound of a broken heart.

dagen började med ett MMS. "Hej faster. Är du vaken? Kommer du inte snart? Jag längtar efter dig. Puss från Abbi." haha. aaaw. när jag var påväg till bussen, kom jag på att jag hade övermatchat min outfit lite väl mycket. vitt, svart, rött och blått.

en liten stund efter o9, satt jag på bussen upp till norrtälje. när jag kom fram, sov abbi. i ungefär fyra timmar var det; kaffe, grey's anatomy, tvättstuga, dammsugning, däck-bud, och diverse städ-saker, innan vi kom iväg till lunchen.
sjukt fräscht och gott! :) okej, ska inte försöka dölja något. vi tog ett varsitt glas vin. och sol stod på menyn. kunde inte blivit bättre.

det shoppades en del också. jag absolut älskar min nya jacka. någon gång vid 18-tiden började vi stega hemåt. HAHA, då hade jag så fruktansvärt ont i fötterna. jag hatar att jag så lätt får skavsår. annars var dagen perfekt. ja, juste. när vi gick hem.. GISSA vilka vi träffar. haha. katarina och david, från turkiet!! så konstigt, så fel ställe.
innan jag fick skjuts ner till busshållplatsen, så satt abbi i sin bil och kollade på vädret.. eller mannen som pratar om vädret. bussresan var verkligen harmonisk. men vägen hem.. gash, mina fötter. jag hann inte vara hemma mer än 30 minuter, (slänga i sig lite middag, byta om, byta skor) för sen skulle vi till björn.
vi har myst och kollat på dude, where's my car, för det bestämde bubben - som bossade över fjärrkontrollen.

jag är helt slut just nu. slökollar lite på sex and the city - the movie. men måste sova snart. ny dag imorgon. min önskan är att få tid i tvättstugan, asap. har inte tvättat på ett tag. vilket betyder. snart inga rena underkläder.. bu. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0