The whole club was looking at them.

(fan vad jag fick kramp i armen..)

det är iof inget roligt förräns vid.. 03.27 och vid 06.41kenza sjunger.

rodrigo "rodde" pencheff, sibel (iloveherblog), filmon michael från bounce (het!), baren/färjan håkan, soran ismail. väldigt rolig blandning av folk igår måste jag säga.

det började med att madde, jag och lisa käkade middag här. därefter drog jag och madde in mot söder och träffade grabbarna ilan, martin & en till. vi slängde vår sprit i en papperskorg, eftersom vi skulle in på bar 122. grabbarna satt ju och glodde på fotboll. 3-1 till hammarby. yes, för när den var slut, rörde vi oss till releasefesten.

idag har jag bara legat bakfull.. åkte hem vid 17-tiden. himla smart drag. rusningstiden. uuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0