You are the first to take your clothes off.

hela lördagen började med att åka buss upp till norrtälje. det var kalas för storebror. först att anlända var familjen rosén. därefter kom christins storebror och sedan resten av familjen valtersson. plus moster. kan ju säga att mittpunkten var albin. mycket märkligt måste jag säga... NOT.

christin hade gjort en jättemumsig smörgåstårta. och sen tårta efter det. och vin på det. och så kaffe, så klart. jag och christin mixade ihop deras nya utemöbler och sedan satt vi på balkongen. hemfärd vid 20. vid 21 kom anna över. eeh.. och vid midnatt sprang jag ner till täby centrum och roslagsbanan.

så himla frustrerande att roslagsbanan stannade i åkers runö. tåget blev inställt, för några idiothuvuden hade kastat grus på rälsen. gaah. ensam i åkersberga. not hot. ersättningsbussen skulle komma om 20-25 minuter. "men varifrån?!" jag började följa efter alla andra. haha. jag hade ju ingen aning om vilket håll jag skulle åt. men vid någon väg började allt folk splittras och jag blev lite rädd. haha.

som tur var, kom det fram en kille till mig och frågade om jag visste var mcdonalds låg. "nej!" svarar jag. det visade sig att han också var från täby. så vi slog sällskap och hatade åkersberga tillsammans. vi gick runt och snackade ett bra tag, innan vi hittade mcdonalds, där stod vi och väntade tills hans kompisar kom. och de väntade med mig tills min taxi kom. :)

måste säga att min nya vän, gustav,
var sjukt het. fast kanske lite väl ung.. tänker inte tala om hur ung. men verkligen ett litet lammkött! och trevlig.

N blev grinig när han ringde och jag sa att jag hade hittat en ny killkompis. men! jag vill liksom inte gå helt ensam mitt i natten i ett mörkt åkersberga. som om jag hittar där. först var jag på väg hem med taxin, eftersom N inte svarade när taxin var på ingång. men så ringde han, och taxin fick vända. HAHA. var väl inte hemma hos honom förrän klockan var typ halv 2.

taxichauffören var gullig och stängde av taxametern när vi hade pratat om hur dumma killar är. haha. sen väntade han tills jag hade kommit in i huset. i hallen mötte jag en mjukisklädd N med treo i ett glas. "jag måste dricka det här." jag var ganska lagom irriterad och arg då, så jag svarade knappt. vi smög upp för trappan. och så stannar N. "känner du hur illa det luktar?" jag bara kollar på honom. "lukta!" så sniffar jag lite och svarar inget direkt. "känner du? det luktar typ gammal mat.. eller instängt." gulligt liksom..? jag svarar bara, öppna fönstret då. 
 
herregud, vad stökigt hans rum var... jag bara stannade upp. så tog han mig i armen och knuffa in mig i rummet med sängen. det första jag gjorde var att slänga mig i sängen och kröp ihop och glodde på tvn som stod på. det var SNL, med james franco och då blev jag glad. haha. väldigt trevligt sällskap jag var. N slängde sig bredvid och sa att han skulle sova innerst, så han försökte knuffa bort mig. jag var på väg att rulla bort till andra sidan, men då höll han fast mig och la huvudet på min bröstkorg och sa. "jag hör ditt hjärta. det slår jättefort.. dunkdunkdunk.

vi var verkligen inte synkade igår. haha! och vad han snarkar. jag somnade till vid halv fem och vaknade vid 6. och hade varit kissnödig sen 02. men vågade inte gå ut och leta efter toaletten, orkade inte klä på mig eller gå ut i täcket ifall man skulle möta någon förälder... och sen var jag skithungrig. hade inte ätit sen 14 tiden.
paparazzi. nice ass? hah.
det var iof extremt jobbigt att gå från huset till tåget imorse. walk of shame. svartklädd i solsken. lördagskvällens smink en fin söndagmorgon. knullruffs och allmänt ush. plus då, trött, hungrig och kissnödig. som tur hade jag christin i luren.

walk of shame #2 i täby var inte alls lika hemskt. jag var bara mest koncentrerad på att försöka inte kissa på mig. nu har jag varit hemma i 3 timmar. malin var här och solade på balkongen. snart måste jag tydligen klä på mig och möta upp syster för att handla mat. jag orkar inte gå ut.. :P jag vill sova! saknar en natts sömn.

i know i've done a lot of bad but i never been in bed with another one. trust me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0