crazy night.

hahahahaha. det var så SJUKT kul på tegel igår!!!

jag vet inte vart jag ska börja.. alla var där. haha. N blev arg när jag tog hans keps. hahahaha. sen sa malin till honom att han var fin. och att han inte skulle bli generad.

vi blev kompisar med någon som hette julio och var chilenare. han blev kär i N.

jag fick en hundring av jens! hahaha. det var 3 killar som skulle ta mig på brösten??? linda hånglade tydligen med 3 killar. hahaha. öh. vi tappade väl 3 glas på dansgolvet så de gick väldigt mycket sönder.

känner att det här inte blev ett bra inlägg. skriver sen när jag har händelserna lite mer på plats. like that's gonna happen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötan! :D har du tatuerat in "Hope" i nacken? :O

2009-08-16 @ 21:02:35
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Emma

haha :)

2009-08-16 @ 21:46:34
URL: http://yamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0