i'm funny when i'm high on caffeine.

albin väckte mig kl. 6 imorse, igen. han somnade för första gången för en timme sen... JAG-ÄR-TRÖTT! har knarkat kaffe, i den mån jag har hunnit. trodde jag skulle hinna duscha. men det har jag ju inte kunnat göra. väntar tills christin kommit hem. (hon sitter på bussen!) hon kommer hem typ 5 timmar tidigare än tänkt. så bra! :)

igåreftermiddag mötte jag och albin farmor nere vid ån - mitt emot Åtellet. vi blåste såpbubblor och tittade på svanar och bilar. sen luktade albin bajs och då fick vi gå hem.
igårkväll hade jag, jonas och christin sockerkalas. cocacola, choklad, glass och chips.. jag måste skaffa mig lite självdiciplin känner jag. var det inte jag som bantade förut? för typ en månad sen. det gick ju bra! haha.

och NEJ. de två senaste veckorna har jag drivit med mister N, varje helg. nu har puckot tappat bort sin telefon. nu kan jag inte terra honom i helgen. han har säkert tappat bort den med flit, så jag inte ska driva med honom mer. haha. eller inte.

(snodd från fb.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0