it's just like déjà vu, me standing here with you.

efter att jag hade gråit ut halva hjärtat i onsdags, mötte jag M och gick ner till ica för att handla middag. då sprang jag på gustaf. lite pinsamt att träffa honom med rödgråtna ögon. men han bjöd mig på några skratt :)

på kvällen ringde min älskade bästa christin. det var det absolut bästa under hela dagen. fick prata lite snabbt. det är ju dyrt att ringa från spanien.
 
igårmorse, 05.50, (läs; torsdags) kom pappa och hämtade mig med bilen. vi åkte upp till norrtälje och tog hand om albin. vi var nere på byn för att handla lite på systemet samt köpa lunch. klarade mig ganska bra. pappa erbjöd sig att gå och till systemet när jag var på väg att börja gråta. men jag bet ihop och sa att jag ville försöka klara det själv. and i did. i made it! :)

idag mår jag lite sådär. jag oroar mig för saker hela tiden. måste sluta med det! oroar mig just nu.. gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0