my boyfriend is out of town.

i tisdags åt vi tacos-middag på balkongen. det var lagom trångt och mysigt! efter middagen och att abbi hade kollat lite simpsons, så gick vi ner på gården. lisa skulle klippa håret. lena lekte frisör. och så drack de vin. precis som jag och christin som delade på en flaska vitt.

farfar borstade albins hår.

jag plockade rosa blommor och drack vitt vin.
mhm. onsdagen känns lite blurrig.
minns inte riktigt vad jag och albin gjorde.
förutom pussades, sprang och myste kudden.

idag mötte jag och albin farmor och så gick vi till socitetsparken.

albin fick nya leksaker. spade, kratta och traktor.


och så lekte han i sandlådan. utan leksakerna. men sötis iallafall!

christin är världens bästa och kom hem med ett paket cigaretter till mig. massa hjärtan till henne! vi drack vin och tjötade lite innan det var dags att gå till busstationen. jag åkte buss idag. utan panikångest och utan tabletter. jag blev så glad! jag ska vinna detta krig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0