only by the night.

baby ligger på golvet och tittar på simpsons. hans favoritprogram.

det är lite tråkigt att jag inte kan lägga in bilderna, eftersom jag tjuvar på jonas&christins dator. men får lägga upp de i efterhand. typ, när jag kommer hem.. never?

igår kom christin och hämtade mig i täby, med lilla lupon, blåfaran. vi kom upp till norrtälje och skulle in på flygfyren. när vi kommer ut igen och ska backa... då skramlar de utav bara helvete. vi tittar på varandra som två frågetecken och går sedan ut i regnet och kollar. jo. avgasröret har trillat av. ursäkta mig men, HAHAHAHAHAHAHAHAHA. 

plus på det, fungerar inte jonas mobil. så honom kunde vi ju inte ringa. christin ringer istället sin pappa. han kommer några minuter senare och sliter loss hela avgasröret och slänger in den i bagageutrymmet. alltså, igen, HAHAHAHAHAHAHAH.

på kvällen käkade vi donken och kollade på top gear. sen gick vi och lade oss.
idag har jag och albin lekt, delat på majskrokar, tränat på att gå själv, ätit mat och varit på promenad. hamnade i lekparken och gungade. morbror henrik åkte förbi och vinkade, men vi kände inte igen honom innan han åkt förbi. otrevligt! albin väckte ju mig 6 imorse. BAH. nu verkar han äntligen vara trött. han ligger och mysar kudden.. jag är trött.

Kommentarer
Postat av: C

Haha haha ja det är helt sjukt igår. Jävla bil

2009-08-12 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0