the truth is, baby, it's a lie-ie-ie-ie-ie.

kanske ska ta mina krafter till att blogga. om helgen. detaljerat. tyvärr utan bilder..

tjejerna, malin, linda och kamilla, kom hem till mig vid 20 tiden i lördagskväll. malin och linda som hade varit på kräftskiva var redan lite onyktra. vi satte oss på balkongen och började med vinet och vodkan. redan vid 21 var vi råtaggade på att gå till tegel. men vi fick hålla oss i skinnet. vinet flödade.

på förfesten grät jag och linda. malin höll min ena hand och kamilla höll den andra och jag grät, sen var jag ok. och då kunde vi gå ner till 23.30 bussen. vi hade med oss två vinflaskor som vi gömde i buskarna. den lilla flaskan glömde vi vart vi gömde, men den stora hittade jag när vi var ute och letade nån gång på natten. haha!
 
okej, måste erkänna att inne på tegel - kvällens ordning efter händelser och tider är lite diffusa, men något sånt här är vad jag minns.

det jag minns är att vi var väldigt mycket på dansgolvet.
denice -de spelade ju pitbull - i know you want me, heeela tiden!
malin- två gånger! på typ fem timmar!
denice- jahaa..

efter ett tag sprang malin fram till mig och skrek att N & N var där. och någongång under kvällen gick jag och malin ut och letade efter vinflaskan. så satte vi oss på en bänk, klunkade och grät i kapp. när vi var klara gick vi direkt in igen och körde på som ingenting hade hänt. heelt sjukt hur vi kunde vända bara sådär. och ehm..

...jag och malin bytte skor. det var ingen bra idé! malins klackar är 14cm höga.

vid halv 3 ringde N. och frågade mig vart jag var. eh. "tegel?" han var då utanför. och jag skulle komma ut. jag vet inte var alla andra tjejerna var då. men jag gick ut. hittade en snubbe som hette sebbe. han var från berga och kände N. vi hittade N tillsammans. jag snodde Ns keps och gick tillbaka in :) BIIAATCH!

en stund senare drog jag och tjejerna ut också. vi gick runt hörnet och satte oss på en bänk med några chilenare. då ringde N. "var är du?" -utanför. så la han på. haha. och så ringde han igen. "du är inte utanför. var är du?!" -runt hörnet. klick. han fick leta reda på mig först om han ville ha sin keps tillbaka. mohaha.

han såg väldigt arg ut när han ställde sig framför mig. jag hade ju lagt kepsen i väskan, så fick rota fram den. men sen satte han sig bredvid och snackade med oss. det var en penna jag inte fick låna och så sa han att jag skulle ha sönder hans klocka. men jag fick visst loss den! sen lyfte han upp min väska och gjorde något med den... såg gay ut.

när vi gick iväg en stund, var min mun så torr, så min överläpp fastnade typ på tänderna eller tandköttet där uppe. när jag och N pratade. hahahaha! han bara; vad gör du? HAHAHAHAHAHA. sen började jag skratta och då log han. då var han fin.

gud.. orkar inte skriva mer snart.

iaf, mina grannar var jättegriniga när vi kom hem. OK, förlåt att vi väsnades. men orka komma ut i trapphuset i morgonrock och skrämma livet ur oss. och hota med att ringa min pappa. alla jävla pensionärer i det här huset bara klagar.

resten bokstaveras, BAKFULL.

ps.. men känner att jag inte får ihop kvällen i den ordningen som den var och att jag glömt tusen småroliga saker.. som att eh. jag vet inte. jag höll på att bryta foten i alkisbacken. att alla gick olika vägar hem. jag ropade på malin, och hon trodde jag var någon som blev våldtagen på andra sidan rälsen. lindas hopp i buskar och stora skrapsår och blåmärken överallt. ha. men skitsamma. nu ger jag upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0