you came around and you knocked me down.

petra, jag och malin åt middag på texas. och tog en öl. eller två.. nä, okej. tre.
sen kollade vi filmerna vi hyrde. alltså, den här filmen är egentligen världens jävla B-film. men säger bara en sak. "Bajs i handväskan" och fy fan i helvetet, vad vi garvade! när film nummer 2 startades sov petra och sen somnade malin. det var ju lite jobbigt för mig, eftersom det var en skräckfilm. sådär psykiskt jobbig.
i fredags klippte jag mig. KORT igen. fan. det blir aldrig långt. ska aldrig klippa mig igen! och så är utväxten borta och jag är brunhårig igen. jag trivs inte riktigt..
idag har jag och albin gosat.

roligaste var när jag, albin och lisa dansade på balkongen till beyonce - single ladies.
abbi viftade med händerna i luften och skrattade som aldrig förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0