i want more. i hope that ain't all you got.

herregud. jag borde nog bli veckobloggare istället. är ju så grymt oengagerad.. haha. but there is always hope. right? ;)

jag har jobbat på warner. skrivit ordrar och letat grID-nr. ätit choklad och druckit kaffe. ringt min psykolog och läkare och fått ny medicin på nya ångesttabletter.

träffat malin och kollat filmer. typ 3 stycken. vi roade oss med titta på snön inifrån ett varmt vardagsrum. vintern är fin när man slipper vara ute i den. :) hela tisdagen hängde jag och malin.

i onsdaseftermiddag ringde steffi och ville leka. vi möttes upp i trapphuset och kokade kaffe. hade tjejsnack i några timmar innan vi handlade mat och gick till tvättstugan och tvättade mina kläder.. steffi lekte tittut!

i torsdagsmorse kl 7, tog jag och syrran varandra i handen och åkte hem till söder-lägenheten. eftersom de håller på med badrummen i vårt hus. vi svängde förbi pressbyrån och köpte kaffe och vaniljbullar till frukost. haha.

idag vaknade jag 10.. sov i 12 timmar. snacka om huvudvärk. sen har jag bara gått runt med mjukiskläder och myst. kollade nyss på benjamin button. världens finaste film. många tårar..


malin smsade förut. tror hon ska komma till mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0