I'm in an all-white party, wearing black.

They can say whatever. I'ma do whatever. No pain is forever. Yup, you know this.

JULDAGEN:
christin och lisa. det är något med att pilla på varandras öron i vår familj.

hahahahahaha. ser ju ut som min pappa är en dvärg! med en rosett i pannan.

albin lekte i sin kartong. ABBI DULLIG!!! <3

HAHAHAHAHAHAHAHAH. jag och christin gjorde världens fulaste snögubbe. hahahaha!


jag fick en klocka av min bror. och en anteckningsbok av syster.


jag är så jävla mätt (!!!!!!) och jag sov fruktansvärt dåligt inatt. därav trötthet och grinighet. tacka fan för att jag inte ska gå ut ikväll. hade aldrig pallat! jag ska mysa säng och se film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0