romeo, save me. i'm feeling so alone.

and he said; marry me Juliet! you'll never have to be alone!


igår kom malin hem till mig. vi åt choklad och drack skumpa. en tisdag, bara sådär. vadå VARDAGSLYX! heehee.

vi somnade vid 01. och imorse vid 10 var vi nästan vakna igen. blev väckta är väl mer rätt ord. anyhow. vi gjorde oss klara och kollade samtidigt på my best friend's girl. sen skulle vi åka in till stan för att köpa julklappar. på bussen mot danderyd kom vi på att vi borde åka till ett centrum istället. varför gick vi inte bara till täby centrum?

vi tar bussen mot solna. varför gick vi inte in i solna centrum? vi tar tunnelbanan och åker mot kista. shoppar julkappar och trallar runt. helt plötsligt säger malin. "där är N."

vi hamnade precis bakom dem. de gick ju så förbannat långsamt. jag måste erkänna att mina ben blev som spagetti. när vi på något sätt kom förbi dem, tvingade jag malin att vi skulle åka därifrån. så då gjorde vi det. till fridhemsplan och åt lunch. och shoppade vidare.

jag åkte senare hem till maria & mattias och bytte julklappar. jag fick ett STORT paket. mihi. vi fikade och pratade ett tag innan isak skulle sova och jag åkte vidare hem till mamma.

vi tog en taxi hem till täby med alla julkappar och mat. så nu är jag trött. ska dricka lite vin och äta en skinkmacka innan jag somnar. imorgon är det 24 december. min vän christofer hanssons födelsedag och något som heter julafton som resten av människorna firar.
  
hahahah. he is going to kill me now!

RÖÖÖKKAAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0