told you from the start, i'm only gonna break your heart.

vad vore en bal på slottet..

malin kom i fredags. vi hade fredagsmys och jag myste så mycket att jag däckade i soffan. trevligt umgänge liksom. och jag var så klart pigg på lördagmorgonen medans malin var trött. vi kirrade sprit och mat på dagen för kvällens roligheter. malin tog sin kl.17-dusch och jag skulla ta en 20-minuters powernap. det blev istället 45 minuter. hö-hö.

vid 21 kom kamilla & petra och vi drack vodka fram till halv tolv, innan vi tog bussen ner mot centrum. jag hade askul.. iallafall i början. som vanligt, massa kända ansikten, vissa bra - vissa sämre. men men!

röd = kamillas huvud!
såhär beskriver malin kvällen. såhär beskriver jag kvällen:

petra och random tant går in tillsammans och kissar på killarnas.
kamilla tjatar 4 gånger innan dj:n spelar forever.
när forever äntligen spelas trillar kamilla, precis innan han sjunger; "i won't let you faaall, girl.."
petra var uppe på kamillas axlar och till sist trilla de.
malin tog av sig skorna, och på och av och på igen och så av igen. och på.
jag sprang på W och calle. calle bjöd mig på cider! gulle.
och de där två killarna som alltid klär sig likadant av en slump var där. ha.
malin gav N's kompis simen en "komplimang": "jävlar vad snygg du blivit, du var värsta tönten förut!" HAHA. det roliga är att malin har träffat honom 1 gång, för cirka 1 år sen. hahaha. och han är inte töntig, han är jättesnäll. haha. men han blev glad iallafall.
simen, jag och kamilla pratade om vad jag och N gjorde i sovrummet den kvällen för cirka 1 år sen. när vi alla var överens om att jag och N inte hade haft sex, så high five:ade jag och kamilla varandra. hahaahaa?

ja, och sen slutade kvällen med bråk. och petra kastade ut sig själv - HAHA. en taxi hem och sen låg vi och sov i mitt rum under varma täcken. efter vi pratat igenom kvällen.

söndagen gömde vi oss i lägenheten hela dagen. och måndagen startade jag med att försova mig 2 timmar. NOT GOOD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0