Baby, you're the best part of my day!

okej.. jag har idag varit på anställningsintervju på en advokatbyrå på östermalm. sjukt fräscht. det gick bra, jättebra måste jag säga. hon som intervjuade mig, klappade mig på armen och sa att hon gillade mig. hon skulle absolut skicka vidare mig. åh, jag blev så lycklig. hon sa så fina saker om mig, till mig. waaa.

det är jättetråkigt att skriva blogg, när man inte har några bilder. så nu tog jag några bilder med webcam - bara för att.
jag måste ju berätta att imorse när jag skulle springa på toa lite snabbt innan jag skulle springa ner till bussen. så flyger jeansknappen av! man bara, (ALLA SVORDOMAR JAG KAN!)! men jag fick hitta en säkerhetsnål och springa iväg. jag hade verkligen inte tid att byta om. well. det funkar fortfarande. haha. obs. måste köpa nya jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0