hoho

well, jag har inte så mycket att skriva.. jag sitter ensam hemma. pratar med linda i mobilen. vi diskuterar vad som är lättast att diska. vuxet? och nä. nu dog min mobil. fan. nu är jag helt ensam. känns lite läskigt. och internet är sjukt segt. kan inte ens logga in på msn, då kollapsar allt. :/

har idag jobbat på kontoret hos mamma. (min mamma är bäst i världen. jag saknar henne jättemycket. även fast jag träffat henne alla dagar sen jag flyttade.) hon och håkan skjutsade hem mig efter jobbet och stannade på en kaffe, och sen åkte dem. ush, vad ensam jag kände mig då också. fick liksom käka middag alldeles själv. men jag har idag fixat skärbräda, kökskniv, frukt och lax till lägenheten. applåd till mig.

nu ska jag glo på vänner.
och sen duscha... kul. (fan vad tråkig jag låter.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0