I want you to notice when I'm not around.

you're so f*cking special.

igår hade jag sovmorgon, och det var hyffsat tråkigt. var ju hemma jättelänge på förmiddagen, så hela dagen kändes mycket kortare än vad den egentligen var. yadayada, jag hann med mycket iaf. när jag var på väg till jobbet - några minuter sen, så ringde isaks mamma. hon var hemma och sjukskriven och orkade inte laga mat. så hon frågade vad jag ville ha från mcdonalds. haha. jag blev helt löjligt lycklig över att få (gratis) mcdonalds käk.


isak och jag hann inte alls leka lika länge som vi brukar, men när jag skulle gå, så ville han inte kramas alls. men när jag sen stod i dörren, med jacka och skor på, så kom han springandes fram och skulle krama mig. så jag satte mig på huk - så det blev en riktig kram. när vi hade släppt kramen, så tittade han på mig och sa "PUSS!" sen fick jag en ordentligt blöt puss. hans mamma som också stod i hallen bara gapa och utbrast; "men gud vad gulligt!" haha.

sprang, bokstavligt talat, till tunnelbanan och mötte sedan pappa i centralen och så följde han med mig hem. han var gullig och betalade vår middag på ica, plus lite grönsaker, speciellt tomater. jag har saknat att käka tomater. pappa försökte få igång vårt internet, men utan vidare lycka. jag saknar internet! wtf. alla mina hemlisar som jag måste berätta för christin blir ju bara fler och fler för varje dag. haha.


nu är jag på kontoret. var nyss på restaurang med mamma och käkade lunch. mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0