If I stare too long, I would probably break down and cry.

helloo. vilken dag. jag känner mig jätteeffektiv. men.. frågan är vad. båda mina anställningsintervjuer måste ha gått som en dans på rosor, eftersom jag nu har möjlighet att börja på någon.. ha. ow. men hur ska jag göra med mitt nuvarandre jobb då?

lilla sjuklingen isak och rädd-för-att-bli-sjuk denice gick iväg efter isaks vila och köpte semlor. eller, isak ville inte ha semla, så jag köpte en till mig. isak ville ha glass. så jag köpte ett storpack med piggelin till honom. han blev glad. han ville hem till soffan och alfons åberg. och glass. han åt 2,5 stycken på väldigt kort stund. mer glass fick han inte.
jag är inte lika intresserad av alftons åberg, som isak är.

jag blir så ledsen. det var en tjej som sms:ade mig idag. lisette heter hon och bor i finland. hon kanske ska börja jobba som au pair i MIN familj i djursholm. buhu. orättvist. jag vill tillbaka dit. nyss ringde mamman mig och tackade så jättemycket för att jag mejlat med henne(lisette) om hur jag upplevde min tid hos dom. när vi la på, nästan skrek hon KRAM med stora bokstäver. ush, vad jag saknar min familj i djursholm. snyft.


ps. hon berättade också att lilla baby som jag passade okt-dec, sa "mamma" igår. aaaw.


sweet love of mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0