Ine thought of you is all it takes, to leave the rest of the world behind.


jag tycker så mycket om att vara med isak. han pratar så mycket. och det är jätteroligt. han bara suger i sig nya ord man säger och upprepar de. idag har vi åkt rutschkana, gungat gunga och letat efter pinnar. sen lagade vi middag och myste i soffan med täcke, kudde, snuttis, napp och välling. nu ligger jag hemma på soffan.. imorgon ska jag blogga bättre. det är jobbigt när man inte har internet som funkar till 100 procent.

here you have some pic's of the apartment.

korridoren efter hallen och hatthyllan. dörr rakt fram, badrummet.

jag i mitt rum.
mitt rum utan denice.
vårt stora dansgolv i vardagsrummet.
och här är köket.. där all gourmé-mat lagas. juste,
vi har balkong också. inglasad! med utsikt. vi bor ju på våning fem.


that's it. minus badrumsbild. men seriöst. det struntar vi i. puss & godnatt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0