Look into your heart, and you'll find love.

det är vid sånna här tillfällen jag älskar min mobil och alla minnen som finns sparade där i. jag vaknade 07.12. kunde inte somna om. jag gick upp. klädde på mig, åt frukost och sminkade mig.. sen vet jag inte vad som hände. men jag började bara storgråta. av ingen anledning som helst. all mascara ligger nu under ögonen och i ränder ner på kinderna. men jag orkar inte gå och tvätta bort det. jag orkar verkligen inte bry mig.

förstår inte varför jag är så labil.

egentligen skulle jag åkt och jobbat idag. men jag vägrar lämna lägenheten. istället ska jag rensa ur min garderob. tömma den på lik. det kanske känns bättre sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0