My weakness is that I care too much.

okej. måndag. slö-måndag. nej, inte direkt. men jag tog sovmorgon. en ordentlig sovmorgon.. isaks mamma ringde vid halv 9. men jag vägrade svara i telefonen och försökte sova vidare. mamma ringde, jag ignorerade det också. jag ville sova mera. så, någon gång efter 10, närmare halv elva, klev jag upp. och ringde tillbaka.

but it didn't stop there. min nya arbetsgivare, teresa ringde och gav mig mera jobb.
jag har tvättat idag. FINALLY. rena kläder. men jag kan inte säga att kläderna jag har på mig nu är direkt rena. jag är inte ens ren. jag ska snart hoppa in i duschen. måste bara äta upp fisken som ligger i ugnen. samt lök, broccoli och potatis-soppan som värms på spisen. juste, jag har kollat på ett X antal sex and the city avsnitt också. mysigt. och hoppat omkring med ipod och försökt ha bra-musik-hoppa-omkring-och-dansa-fult-terapi. 

i can't help you fix yourself. i'm sorry but i gotta move on with my own life. jag har drömmar nu. plugga ekonomi. ta den där jävla lappen! åka till USA och au-pair:a. blev sugen igen när jag hittade denna blogg. åka till italien och hälsa på steffi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0