What the fakk. I can blog it!

wow, wow, WOW! jag fick igång internet på min tiny dator. och malin sitter på stora datorn. fan vad nice. men det är hackigt och låg signalstyrka. men wtf. jag kan blogga!

igårkväll efter jobbet träffade jag linda i medis. vi köpte massa öl på systemet och åkte hem till henne och lagade lyxigare variant av omelett. med tex, lök, squash, spenat, chli och räkor. och drack öl. det var sjukt gott, även fast vi bara slängde ihop nått.
vid midnatt tog jag tåget hem till huddinge. fyllekäkade toast med malin som var hemma och hade huvudvärk. jag däckade tydligen i soffan och under natten hade jag magknip. det gjorde så ont. jag kallsvettades och kunde inte andas och hade huvudvärk.. hemskt. imorse ville jag bara dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0