Goodnight Sweetheart.

efter jobbet, tog jag och mamma oss hem med slit och släp. en stor jäkla kartong skulle vi få med oss. med fälgar, till min brors bmw. shit, vad tungt det var. vi svängde in på vivo. faaan, vad folk. jag sa till mamma; "vässa armbågarna och träng dig fram. så verkar ju alla andra göra." så, så gjorde vi. vi vässade armbågarna och tryckte på.

vi lagade middag, lax och potatis med avokado och rom. göött. vi åt tillsammans med jonas och albin. när vi slängt i oss maten (jag och jonas kunde inte ens låta potatisen koka klart. så hungriga var vi.) kom syster lisa och tog resterna. sen kom malin och linda. och jonas åkte iväg. jag bjöd alla fyra flickorna på efterrätt. och kaffe. och sen har vi inte gjort mer än att försökt vara tysta när albin velat sova men inte kunnat och bara skrikit.

syrran drog vid 23. malin och linda drog vid midnatt. för de skulle iväg och hjälpa en kompis som skulle till sjukhuset(?) jag fattade inte riktigt. nyss var storebror här och hämtade lilla albin som låg och sov som en stock. jag har pyjamasbrallor, tagit bort sminket, och har min favorit-t-shirt på mig. det är fredagskväll och klockan är inte ens 01.

jag vill inte något annat än krypa ner i min säng, när jag ser de här bilderna. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0