Haaaappy neeew year!

jag och malin lämnade lägenheten på söder klockan 15 i onsdags. vi inhandlade groggvirke, och förrätt-tillbehör samt efterrätt-tillbehör på vivo och åkte i ilfart till täby. och hem till kamilla.
vi fick en varsin fördrink. sen började malin och kamilla att göra i ordning förrätt, varmrätt, efterrätt. och groggar :) jag hjälpte inte till, för jag var mest i vägen. så jag satt vid köksbordet och målade naglarna istället. efter middagen blev det singstar och alkohol. vi forsatte kvällen hos kamilla fram till elva. sen tog vi bussen in mot centrum, där vi möttes upp med piccolo. christofer. & hans gäng.
vi hamnade på en till förfest, innan vi skulle ut till tolvslaget. vi blev sen typ 20 pers. jag skålade in det nya året med malin och kamilla vid min sida. kunde inte varit bättre. jag och kamilla kunde ringa vid midnatt utan några problem. men det kunde inte en irriterad malin. haha. "jaamen, TUT TUT på dig själv!!"

malin slängde ut all vår skumpa. hon körde brat-stilen. haha. och kamilla blev hämtad av jeppe. när jag och malin är på väg upp till lisa och steffi. så började det strula för mig att kunna ringa också.

malin - vad är det för jävla människor som pratar i telefon på nyår? skaffa ett liv!
denice - LÄÄÄÄGG PÅÅÅ! JAG MÅSTE RINGA!

jag och malin dansade fortfarande i sofforna i vardagsrummet när klockan var halv sex på morgonen. en timme senare låg iallafall jag och sov. dagen efter blev det soffhäng med film. sen blev jag och malin bjudna på middag hos morbror. vid halv 22 tog malin och jag bussen hem. och här är jag idag. 2 januari. utan röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0