I don't wanna go to bed mad at you.

'cause i can't sleep through the pain.
imorse kom linda hem till mig. jag och malin låg fortfarande och sov. typ. men linda hoppade också ner i sängen. sen åt vi frukost till det äckligaste tvprogrammet. och sen mötte vi kamilla. vi åkte till götgatan för att shoppade kläder. vi shoppade nya kläder. sen åkte vi till odenplan och åt lunch på sandys. jättemysigt!

då ringde min pappa. mötte upp honom på en liten snackstund. sen tog vi bussen till västermalmsgallerian. klädesshopping på H&M. ja, och sen gick vi till åhléns och shoppade lite mer. då kom simon. han bjöd oss sen på en varsin öl. schysst. och anna kom sen.

anna, jag och malin tog bussen till söder. anna åkte hem. jag och malin lagade pasta carbonara till middag. sen har vi kollat FB, bilder, tv och kastat ut julgranen. nu har malin åkt hem och min mamma tvingade mig att dammsuga lägenheten. nu ska jag äntligen sova.

jävla skit. jag hatar att jag mår dåligt inombords. det syns ju utanpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0