I just wanted to hold you in my arms.

this ship is taking me far away,
from the memories of the people who care if i live or die.
i will be chasing the starlight until the end of my life.

tjabba. idag möttes jag och malin. sen for vi iväg i en mercedes till en lägenhetsvisning. 3 rum och kök. ganska så nice. herregud, så vuxet. down baby, down. ja, sen skulle malin iväg på jobb. så jag for iväg till min pappa och hämtade min gamla samsung, i hopp om att kunna rädda godbitar som befinner sig i den manicken. wtf, touchknapparna funkar inte. så jag kommer inte in. kan inte godkänna pinkoden. BS.

ja, vände sedan och åkte hem igen. var astaggad på att göra lite nytta i livet. så jag satte mig vid datorn och knappade i ordning mitt CV och ansökan. så nu har jag sökt massa nya jobb. duktig flicka. (imorgon ska jag skriva klart en ansökan om extrajobb på helger.) det plingade på dörren när jag hade som mest flow. det var petra!

hon hade med sig en sen lunch till henne och mig. gulle! vi käkade, drack kaffe, rökte och plattade hennes hår. sprang ner på vivo och hämtade ut kapellet till båten och andra saker som min mamma fått på avi. i trapphuset hittade jag en kartong som det stod "VARSÅGOD" på. så jag plockade åt mig 8 flaskor.

när min syster kom, hade hon tagit 2 flaskor. sen blev vi busiga och egoistiska och sprang ner i porten och hämtade upp hela jävla kartongen. HAHA! 28 flaskor, till vad?

mitt favoritsamtal ringde. efter vi frågat, "vad gör du?" ber jag min mamma gå ut.
han - vem är du med?
jag - min mamma. ber henne gå ut från mitt rum.
han - nej, men hon är skön.
hahahaha. va? verkar som de där två har fått någon typ av connection. what is this? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0