I'm totally clueless, of what I'm doing.

men jag vet att jag mötte upp malin i liljeholmen i fredags kväll, åkte till årsta torg. där vi mötte upp linda och hennes storebror andreas. de satt och spelade på maskiner. de vann 1700 spänn. andreas bjöd mig och malin på en varsin öl. schysst.

vi gick in på ica. andreas skulle storshoppa. han kallade oss för paris hilton. (vi kunde plocka vad vi ville.) tror jag han syftade på. ja, jag vet inte. alla vi hade en del kommunikationssvårigheter. speciellt efter alkoholen. vi fyra tog en ostadig promenad hem till petra. men petra var inte hemma än. så vi fick vänta fint i trapphuset.

såhär fint bor ali och petra.

om man tittar noga ser man min satc-box i hyllan under tvn, vid stolen.
här i baren tyckte linda och andreas om att hänga. de var våra bartenders för kvällen. men båda bartendrarna blev lite för berusade denna kväll. (linda klunkade rödvin direkt ur boxen på bussen, vid 05.30)

denice: ska du ta ali's tröja?
petra: nää.
andreas: ..vem är alice?
-
petra: så hade vi sex.. bla bla.
andreas säger en sak, men petra hör något annat.
andreas säger: våldtog han dig? / petra hör: vart tog han dig?
petra svarar: ..i fittan?

ja, det var en bråkdel av allt. men det var de jag kommer ihåg. petra gick och la sig halv 1. andreas och linda tog en bulle runt 2 tiden. och vid 3 somnade jag på madrassen på golvet. malin och linda var uppe hela natten. vid 5 började vi ta på oss jackorna och drog ut i morgonkylan. fy. petra skulle till jobbet.

jag kom hem 6. och somnade ganska bra. har sovit bort hela dagen. har haft ont i magen hela dagen. har inte kunnat äta på hela dagen. har varit gråtig hela dagen. nu ska jag försöka sova igen. och det är redan söndag nu. jag fattar inte.. wtf. :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0