my life would suck without you.

det har inte hänt så mycket idag, förutom att jag vaknade 07.14 imorse. orkade inte sova mera, så jag klev upp. ok, jag var kissnödig då och ville inte lägga mig igen sen. så jag drack kaffe, tog en dusch och var slut på cigaretter. då ringde mamma mig och bad mig komma och hjälpa till på kontoret. jag svängde förbi sleven och tog 4an till södra.
HAHAHAHA. världens jävla surkärring satte sig mittemot mig på bussen. hon slog mig på benet. jag bara stirrade på henne och fortsatte att snacka i telefonen med navdar. när jag skulle kliva av, sa jag lagom högt så hela bussen hörde; "det är en jävla surkärring på bussen." hahaha. så ääääägd. don't mess with me, grandma. GET LAID! ha.

nej, vafan. jag är trött, mina ögon vill gå i kors. men snart ska vi åka. jag har idag fixat kaffebryggare, micro och sandwich toaster. yeah. och så kommer jonas och albin över ikväll. och lisa kanske skulle komma. myys. nu ska vi åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0