The sun will come on thru, it's gonna shine for you, because I love you.

igårkväll mötte jag lilla petra i gullmars. vi åkte hem till henne, eller ja, hennes pojkvän ali's lägenhet. (men petra äger den nu, för han har skrivit över fullmakten på henne. jävligt ballt. petra klassas liksom som miljonär för det.) ja. och så bjöd hon på pepparkakor med ädelost på tub. för söt. när vi inte fick igång dvd;n. så blandade petra päronvodka drinkar till oss.


det blev musik, päronvodka drinkar, cigaretter, lite nattkäk och mycket fyllesnack. först vid 05 var vi trötta. då gick vi och la oss. för bra onsdagkväll. vi sov bara 6 timmar. klev upp vid 11 och drog på oss kläder, sen gick vi ut på 1,5 timmes promenad. handlade en varsin kaffe hos någon som hette sussie. haha. sen hem. för att käka frukost. vi var skithungriga!

till frukosten fick vi igång dvd;n och äntligen blev det SATC. men vid 14, började vi städa hela lägenheten. för 15 kom en fotograf och mäklare. lägenheten ska säljas. haha. vi kände oss verkligen vuxna. inte för att jag har något med det och göra. men jag var hjälp till petra. hon var lite nervös. ali är ju i thailand just nu. och det är hans lägenhet liksom :p

när de gått, blev det mer SATC. och så kom tove förbi och satte sig med oss i soffan någon timme. men när tove skulle iväg så gick jag och petra till gullmars och köpte en till kaffe. och sen pussades vi hejdå. fan, vad jag har saknat henne mycket, min bästa vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0