There is always hope!

gaaah. hej!

det blev jättestressigt idag. jag var förbi pappa på kontoret och skulle hämta min ipod, (check) och digitalkameran (check). men när vi skulle byta med mobilerna, så funkade verkligen inte min gamla samsung u600. jag fick panik. jag måste ha en mobil som fungerar. jag fick låna pappas gamla lilla sockerbit till mobil. men inga nummer ville komma med. mer panik. "jag måste kunna ringa isaks mamma!"

jag och pappa sprang ner till ettans buss och åkte till stan. först sprang vi in på h&m, och jag köpte min foundation.

 

sen sprang vi in på onoff och köpte en mobil. hux flux bara sådär. jag hade ingen aning om vilken jag ville ha. egentligen bara en som funkar att ringa på. men så flög min estetiska sida in och jag ville ha en snygg också. det blev då en samsung touchwiz.

 

den är lite läskig. den har ju inga knappar! jag sitter och pillar med den nu. fan, jag känner mig som en 60årig tant som inte fattar hur man använder en mobil. jag har iof lyckats ringa ett samtal och skickat ett sms. WOHO!

ja, efter mobilshoppingen sprang vi, (jag och pappa) in på ginatricot och jag köpte mig två nya kjolar. hann liksom inte mer. pappa var ju tvungen att åka tillbaka till jobbet, och jag skulle ju iväg och hämta isak på dagis. klockan var ganska nära 16. men innan jag gick till tunnelbanan, så slank jag in på accent och köpte en weekend bag.
mer hann jag inte. så jag åkte iväg till odenplan och hämtade isak på dagis. sen hem och möta mamman i trappen, så hon kunde låsa upp dörren. middag, hej hopp, leka med polisbilarna och sedan badade jag isak. när jag stod i hallen och sa hejdå till familjen kommenterade mamman; "men vilken tjusig väska!" och pappan; "har du ny jacka?" haha. de är så söta.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0