You are the cutest boy I've ever seen.

i torsdags kom kamilla till hornstull, vi blev sedan upphämtade av malin och hennes pappa som körde oss ut till bromma flygplats. vi checkade in och satt en pyttestund och väntade på planet som skulle ta oss till malmö.

när vi stod i gate-kön såg vi johan glans. gissa om jag blev helt till mig? haha. jag älskar johan glans. när vi satt på planet, så kommer johan och hans famlij och sätter sig på samma rad som vi. ÅH. min lycka var total! jag satt och asgarvade när vi skulle lyfta för malin bara skrek att hon skulle dö. sen fick jag sjukt ont i örat, trodde ärligt talat att jag skulle dö. jag trodde en sekund att jag hade spräckt trumhinnan, så jävla ont gjorde det. och bert ljung's mormor reste med oss.

ja, när vi landat och hämtat väskorna, så mötte vi benny och han körde oss sedan till stan. där det första vi gjorde var att entra systembolaget. sen kördes vi hem till oskar.

grabbarna skulle iväg och träna sina fotbollspojkar,
så vi 3 tog en powernap och sedan började vi med drinkarna. när grabbarna kom hem igen, så blev det pizza. och sen fortsatte drinkarna att flöda. malin och kamilla somnade vid 02. jag och grabbarna fortsatte med musiken och att dricka. när det blev lugn musik började de bråka om vem som skulle få bjuda upp mig till dans. det blev böghög av de två, men sen vann oskar. haha.

efter några timmar blev det äntligen sömn. lite sömn, blev det. för vi gick upp ganska tidigt. oskar skulle iväg och jobba, och vara på kontoret 13, så vi åkte med och gick sedan på stan själva. brunchen blev på, Max. haha! så gay. efter det tog vi en varsin chailatte på espresso house. hahaha. vi fattade inte ens hur man kom in på det jävla stället. alla malmö-bor som satt där inne gestikulerade hur vi skulle göra för att öppna dörren. och en snäll gubbe kom fram och hjälpte till. det var kul. och pinsamt!

därefter blev det shopping, zara, gina tricot, MQ, vero moda, nilson och H&M. haha. inte för att vi inte har dessa affärer i STHLM, men fina saker hittade vi. ja, och då var klockan hyffsat mycket redan. så vi tog en ben & jerry glass på ett kafé. sen upp för att möta oskar som slutat jobbet. oskar fick bära alla våra påsar till bilen. haha. vilken gentleman!

in i bilen och sedan iväg till Rosengård. yeah, malmös stolthet skulle jag vilja kalla det. in i ett garage och fram med langarspriten. så jävla nice. 3 liter vodka och 3 flak öl. we like! vi åkte sedan till ica maxi för att köpa fredagsmiddags ingredienser. vi slog till på en stor tacos buffé. gah, snacka om att vi blev mätta efter det. och vi fick knappt plats i bilen med alla våra shoppingpåsar och matkassar och all vår alkohol. haha. mysigt!


efter middagen började vi med alla kortspel och andra spel med våra drinkar. kalas. men först vid 02, tog vi en taxi in till city och gick till Ètage. så jävla kul att vi 3 entrade dansgolvet, direkt upp på scen och ägde hela jävla stället. sen blev tydligen DJ'n gay, eller så var han det. men först vid 05 trallade vi ut och tog en taxi hem till oskar igen. jag och malin gick till en lekpark någon timme, och när vi kom tillbaka låg kamilla och en carro och sov i soffan.

jag, malin och oskar satt och fyllekäkade upp resterna från tacosmiddagen. sen kom vi på att vi bestämt att vi skulle raka bort ena ögonbrynet på den som somnade först. men vi ville inte göra det på kamilla, så malin målade en svart musche med spritpenna på kamilla. shit, vad malin garvade åt det. närmare 07 ville vi bara sova.


det sjuka var att vi vaknade vid kvart i tio. Inte ens tre timmars sömn. skjut mig i huvudet. ja, vi gick upp, satte oss i soffan hos kamilla och garvade åt henne som inte än märkt muschen. sen mådde jag riktigt dåligt. såg alla efterblivna glas med gammal sprit, tomma spritflaskor och ölburkar. så jag hann inte mer än ut på balkongen och sedan spydde jag tre, fyra gånger i rad. inte helt ok.


jag fick sova en stund på soffan, men när jag sedan vaknade så skulle vi iväg om 30 minuter, så det var bara att försöka sminka bort bakfyllan och klä på sig och packa. sedan hoppade vi in i bilen och åkte förbi Zlatans hus. det dokumenterade vi. haha. speciellt malin. nu kan hon dö lyckligt. sen försökte jag ta kort på turning torso. det gick halv bra.



vi käkade brunch på subway, innan vi skulle ner till malmö central för att ta tåget till göteborg. jag var skitskraj att jag skulle behöva spy på tåget också. men jag klarade mig. upp till göteborg och där fick vi hänga i en timme. det kom fram en brud när vi stod och rökte:

Brud - eh.. hej. Är ni 18?

Alla - Nej.

Brud - aha, okej. (så vände hon och gick.)

Denice - hahaha, jag är 21! (och så vände vi och gick)


Dumma göteborgare. Hahahaa!


vi tog sedan bussen till borås, där ellen hämtade oss. hem till henne och ännu en förfest. haha. vi skulle göra så sjuka saker innan varje gång vi fick dricka. haha. skällande, kissande och juckande hund. fyfan vad kul det var. men jag höll på att kissa på mig!

HIPPOPOMIO
vi åkte ner till trägårn, där vi fick stå i kö sjukt länge. ellen och anneli berättade för alla att vi var "stockholm". haha. gud, vad alla småstadsbor ska käfta emot stockholmare. det är helt sjukt. jag, ellen och anneli shakade loss på dansgolvet. sen blev det nattkäk på mcdonalds. hela borås var inne på mcdonalds! sen åkte vi hem för att sova.

ellen skjutsade oss till borås central på söndagmorgonen. vi trängde oss så jävla hårt i busskön. vi kom sist till busshållplatsen, och det var sjukt mycket folk. men bussen stannade närmast oss, så vi kom på först. så jävla nice. väl framme i göteborg igen, så köpte vi tågbiljetterna hem till stockholm. 30 minuter kvar och vi var döhungriga. snabbt in på burger king. vi hann inte få i oss hamburgaren, så ner med den i påsen igen och rusa iväg till perrongen. upp med alla väskor och påsar på tåget, hitta platserna och ett tu, tre, sitt! snacka om att stressa ner, och slappna av. helt underbart.


min mamma kom och mötte mig på perrongen i stockholm. hon hade tänkt köpa en ros till mig, men det var stängt. så jag fick en puss och en kram och hjälp med att bära alla väskor och påsar. min mamma är bäst i hela världen. här hemma myste vi bara och var nere på texas och hämtade mat. och sen gick jag och la mig vid 22. det var första gången på över ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0