a girl needs her best friends.

nattciggstankar igen då. satt nyss med en cigg ute på balkongen i täby igen och tänkte på ellen. vi har varit vänner i många år. 5 eller 6? vi träffas inte speciellt ofta. en gång per år? men nu på fredag när hon kommer till STHLM blir det tredje gången för i år.

jag kom på att jag aldrig sagt ett enda ont ord om henne. det finns ingenting att klaga på. antagligen för att vi inte ses varje dag. vi pratar inte varje dag. vi tjatar inte sönder varandra. men jag vet att om hela min värld skulle rasa samman, så kan jag ringa henne och hon kommer finnas där.

när jag pratade med ellen igår, sa hon: "jag finns här för dig." och jag vet att hon menade det. E, DU ÄR SÅ JÄVLA BRA! nu fick du en liten kärleksförklaring.

Kommentarer
Postat av: ellen

:$

2009-07-23 @ 14:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0