a piece of something to call mine.

gick och la mig alldeles försent igår. närmare 02tiden. om inte halv 3. och vaknade av att bli slickad i facet av fingal vid 8-9. mysigt. sen dess har jag varit på hundpromenader slash pressat i solen på balkongen. tog snabbt en dusch innan jag och syrran sprang ner till busshållplatsen. (jag hann kissa i skogen mittemot motorvägen också. MITT PÅ DAGEN) åk inte 624. det var den mest värdelösa bussturen EVER!

från åkersberga tog vi 620 till wira bruk. vi åkte verkligen på landet. åkersberga är verkligen landet! bussen sa; "nästa hållplats: Skogen." så tittade man ut och ja! rätt! vi är i skogen! haha. vet inte om det berodde på värmen. men jag satt själv och asgarvade.

vi var och såg på morbror och kusin som är med och spelar i wira spelen. det var verkligen över mina förväntningar. :) det var mysigt! förutom att jag fick halvt panik och ville gråta. men det gick över med lite stöd av mamma och christin.


har precis vädrat täcke och kuddar på balkongen. mitt rum var som en bastu när jag kom hem. GAH. har bytt omyill min jättestora oversizetröja. så nu ska jag SOVA. jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0