bang bang, shot dead!

vet inte. klockan blev så mycket helt plötsligt.

jag försökte idag gå emot och ta död på min panikångest. klarade mig halvvägs. sen orkade jag inte hålla emot. christin kom och hämtade med bilen. så glad över att christin bara tog det beslutet utan frågor. hon sa bara åt mig att hoppa av bussen.

jonas och christin åkte och handlade mat. och efter middagen hamnade jag i matkoman. hade ju glömt bort att äta idag, så plötslig mat gjorde mig plötsligt trött. kände mig ganska borta. men lite vin och lite kaffe baylis slank ner. ;)

bussresan hem gick JÄTTEBRA! inga panikångestsymtom! så skönt att känna sig som en normal människa för en gångs skull!

skulle vilja skriva om att N ringde idag. men orkar inte berätta den historian ikväll. måste gå och ta bort smink, röka och sova. för idag (läs; torsdag) ska jag träffa tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0