don't text me. it's gay.

när jag kom hem till mamma, var farbror thö, faster anne och kusin emma där. de var och hämtade bäddsoffan. skönt att bli av med den, men jag kommer sakna den. haha. när vi skulle lyfta upp vissa delar på bilens tak.. så spöregnade det. vi måste sett väldigt roliga ut med plastsäckar och tejp och gud vet allt.

farbror åkte sedan iväg för att lämna soffan på landet, så vi tjejer gick in på texas och åt lite mat. hör och häpna, jag tog fajitas istället för bontana. bara för att inte kecke och otto var där ;)

nu är jag hemma. tog en dusch DIREKT när jag kom hem. jag kände mig väldigt effektiv. och nu är jag hungrig. men ska inte äta. jag bantar ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0