don't try to understand me.


idag var vi uppe i norrtälje. jag och mamma. tyvärr kunde vi inte åka samma buss, eftersom de var fullpackade. men mamma väntade in mig vid gustavsberg och sen gick vi genom staden för att gå på bolaget. och sen sprang vi på veronica. hon såg nog inte mig, men jag såg henne. "VERONICA!" skrek jag. haha. jag fick en kram. eller två. 

hemma hos christin fick vi kaffe. och nybakta äppelmuffins. christin är så duktig. :)

vi gick ner till socitetsparken.
det var american car show där. men så mycket folk. och hundra spänn i inträde. vi gick inte in. vi köpte jordgubbar istället och gick hem och gjorde strawberry daquiris och åt smörgåstårta. mamma gick på promenad med albin, jonas somnade i soffan och jag och christin roade oss på vårat sätt.

när mamma och jag gick ner till bussen för att åka hem, mådde jag jättedåligt. jag hade panik. jag kallsvettades, hyperventilerade och grät. jag blev aggressiv mot folk i närheten. mamma försökte röra mig, men jag klarade inte av det. jag förstår inte vad som händer med mig. kunde knappt prata med mamma på bussen. kunde bara lyssna på en låt. earth song. bara den. hela vägen från norrtälje till täby. 45 minuter.

jag är ok nu. men satt nyss och funderade. mamma åker till spanien imorgon. jag skickade ett sms till henne: "Tycker egentligen inte om att du ska iväg. Är livrädd att du ska försvinna. Om du dör, dör jag. Älskar dig!" jag fick svar direkt. "Jag försvinner aldrig. Älskar er barn alldeles för mycket för det." och sen ringde hon direkt.. ♥

jag orkar inte med allting just nu.. förstår inte vad det är för fel på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0