gimme 'em bright lights, long nights, party 'til the sun is rising.


i fredags kom ellen och johanna.
det första vi gjorde var täby C och systemet besöktes innan vi gick hem. handlade frukost på ica och snacks som vi käkade till wallander och därefter satt vi på balkongen och rökte. på lördagen åkte johanna och ellen in till stan och upptäckte stockholm. sen kom de med malin som de träffade på bussen. jag lagade middag och så kunde jag äntligen dricka mitt vin.

jag och malin gick till tegel. fan, vad jag älskar det där stället. malin kände för att vara lite spenderarbyxa så hon bjöd mig på rosa pantrar och öl. haha och en redbullvodka10a till sig själv. HAHAHA. kan bara sluta på ett sätt.

Nabi var där. mötte honom när vi precis köpt första drinken. först var jag inte säker på att det var han. men när han och hans kompis D kom fram till oss när vi satt... så dissade jag honom. OCH DET VAR SÅÅ JÄVLA UNDERBART!!
 
vi stannade till stängning och stannade utanför och tjötade med några randoms killar. tyvärr fick jag inte med mig den fulla malin hem. men hennes skor och väskan. däckade väl med detsamma och blev väckt av hemtelefonen som ringde sönder mitt huvud. blev förbannad på att någon ringde på hemtel klockan 10 en söndagmorgon. vem gör det?!


(fick bilden av ted.)


klev upp och slet ur teljacket och la mig igen. kändes som jag precis hade somnat när det plingade hyesteriskt på ytterdörren. aj. mitt. huvud! det var malin. barfota.

jag mådde så fruktansvärt dåligt när jag inte kunde sova. om jag hade orkat hade jag sagt "jag ska aldrig mer dricka." men jag kunde inte, orkade inte ens tänka på alkohol. ville bara dö. somna om. INTE vara bakfull.

vi fick finbesök vid 16, och då låg malin fortfaranded och sov i min säng. vi blev bjudna på blåbär/vinbär/bär&bär paj med vaniljsås och kaffe. sen hamnade vi i koma och somnade i soffan. malin ligger nu återigen och sover...

jag halvkollar på the holiday. men skulle helst vilja orka lägga mig i sängen och läsa i boken om magdalena graaf. men orkar inte röra mig från soffan.


längtar efter att prata skit med christin. kärlek du min bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0