he never, he never cared right?

har suttit med mina glasögon och tittat på massor av sex and the city avsnitt nu. så tog jag av mig glasögonen. och insåg hur taskig min syn faktiskt är. och jag har inte använt mina glasögon på minst ett halvår. ojdå?
----

jag (min bror) hittade min framtida bil på blocket. ska bara kirra körkortet. :)
undra om jag måste ha glasögon när jag kör bil då? då förstörs all min coolhet.

jag satt i hallen en halvtimme igår och stirrade på ytterdörren och grät. förstår inte vad som händer med mig. eftersom jag inte kom hemifrån, kom min storebror och hämtade mig med bilen och körde upp mig till norrtälje, ♥ så jag kunde äta middag med min lilla familj. men det var lite konstigt att vara hemma hos dem igår, utan att christin var där. jag saknade henne.

albin har inte lärt sig än att man inte har fötterna på matbordet. :)

jag räknade idag. och kom fram till att jag har läst 10 böcker bara det här året. det är lite mer än en bok i månaden.. plus att lånade två böcker av christin igår. (hoppas det var ok, christin? du får tillbaka dem.) jag lånade magdalena graaf - det ska bli ett sant nöje att döda dig & jane moore - kärlek @ första.träffen.


dry your eye, he's just a guy. dry your eye crybaby, he's just a simple guy.
you never loved him did you? you never cared, right?
you never loved him did you, so what is the fuss about?


it's right, dry your eye now crybaby. he never, he never cared right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0