Honey, i just made out with you!

idag låg vi och svettades på balkongen innan vi kom ner till täby centrum. vi sprang på erik & nathalie, sean och pojkarna, petter och ester. vi hängde mest inne på gina tricot, plus att kristin skämde ut kassörskan på indiska. inte en gång, flera gånger! ;)

när vi skyndade oss hem vid 17, försökte vi dämpa hungern med dricka.


ikväll har vi haft tjejmiddag hos louise. hon bor mittemellan mina två första dagis. louise och hennes syster var mina första nya vänner på mitt första dagis. som de bor granne med. vadå nostalgi!? tyvärr ringde N och störde mitt i middagen. förstod inte alls vad han ville. tredje gången för denna dag..

lena, kristin (gabriella bakom kristin) lisa och louise framför laptop.

louise visar hur en man som blowjobat sig själv med dammsugaren såg ut!

vi spelade ett överdrivet moget spel. mix max!

lena kastade tärningen så den hamnade i vinglaste. det var JÄTTEroligt ;)

tur att gabriella skjutsade hem oss med smurfarna på högsta volym. haha. nu ska jag kolla klart på BB på tv400. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0