hurry hurry.

jag är jättestressad. egentligen. men har inte bestämt mig vad man ska ha på sig. varmt, kallt? mycket, lite? dag, natt? det är menat att jag ska ta bussen som går 15.45. vill inte stressa. då kommer jag få ångest. hell. ska knarka lite tabletter.



önskar jag hade tid att berättade om N's fyllesms inatt. trodde jag drömde först. men så tittade jag på mobilen och där var första smset. vet inte om jag vaknade av smset eller om jag vaknade, för jag alltid vaknar vid halv 4?



så underbart. ikväll ska jag se baksmällan, IGEN. petra sa att vi skulle ta en öl innan filmen. och jag sa; eller två? jag vet ju hur vi är. fast inte så vi kommer realisera filmen.. ;)


måste sluta babbla. puss.


håller tummarna för C & J. plus mamma. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0