i heart you.

i hope you get the point with this pic. i heart you.

det är lätt att bli lite sentimental när man tar nattciggen. det är mörkt, tyst och lugnt. man tänker på dagen som varit och alla fina personer som finns i ens liv. känner att jag vill tala om för de som ställt upp på mig nu, hur mycket jag uppskattar att de finns där. speciellt min familj. mamma, lisa, jonas & christin. och guldklimpen, abbi.

vänner som hör av sig för att kolla hur det är och accepterar att jag inte mår speciellt bra just nu. att det inte är någon som pushar mig för hårt. 

Kommentarer
Postat av: Emma

det skulle va rätt coolt faktiskt

2009-07-22 @ 22:55:49
URL: http://noventaycinco.blogg.se/
Postat av: Kristin

haha tror jag har fått dom bästa idéerna när jag tagit en nattcigg. det är verkligen helt tyst och man tänker så jävla klart xD och så tänker man såklart på det du sa :) älska nattcigg <3 xD

2009-07-26 @ 21:42:07
URL: http://krissiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0