i'm feeling so free when you're gone!

jag har klippt luggen. och insett att jag måste ringa V, så hon kan färga mitt hår igen. utväxt är inte så snyggt. hade besök av pappa som tog med sig min hårddisk till stationära. jag bad honom från botten av mitt hjärta att han skulle försöka rädda alla bilder osv, som är flera år gamla.

jag har börjat pyssla med min dreamboard. men har ingen skrivare. så det får bli ett pågående projekt. vet ju inte vad alla mina drömmar är ännu. jag lagade för första gången på flera dagar middag hemma och glömde plattan på. lyckligtvis såg jag det.. det var ganska nära på att börja brinna. woops.

idag och två veckor framöver var då han inte ville att jag skulle sitta hemma och ha tråkigt. HA HA. du. jag har mina high heels på och har ätit godis. jag har inte tråkigt bara för att du är borta :) jag är lättad över att vi två inte är i samma land.

ska mysa i soffan ikväll och sen sova tidigt. ska komma upp tidigt imorgonbitti. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0