no matter what, you'll never see me cry.

jag är så fruktansvärt trött på folk som är, egoistiska, falska och empatilösa. jag är så less på såna, att jag inte orkar med mig själv. jag försöker alltid tänka på alla andra i första hand, tänker på ifall någon annan kommer ta illa upp över något jag gör. men det tar sån jävla energi. JAG ORKAR INTE!

när jag mådde dåligt i lördags frågade min mamma mig om hon skulle ställa in sin resa. men jag sa nej. egentligen hade jag velat säga ja. men det hade varit väldigt egoistiskt. jag får krama henne när hon kommer hem istället. och jag saknar henne sjukt mycket nu när jag mår så jävla dåligt. hon är den som ALLTID funnits vid min sida, stöttat mig och försökt hjälpa mig med allt jag gått igenom.

jag mår dåligt av att jag och christin hade planer idag. bla, bilbingo i norrtälje, men jag var egoistisk och ställde in det. jag älskar att vara med christin och albin. men jag mår åt helvetet och känner bara att jag blir ett pain att umgås med. förlåt. du är bäst.

jag är arg på min pappa. antagligen för att det känns som jag inte når honom. medaljen jag köpte för några år sen. den brydde han sig inte ens om att ta med när han flyttade till sin flickvän. så jag slängde den.

det finns även andra som har svikit mig. men jag orkar inte ödsla ord på er. jag orkar inte ge er mer energi nu. jag bryr mig bara om mig själv just nu. EGOISTISKT?

jag vet inte vart jag vill komma. men måste ösa ur känslor. måste ventilera. har så mycket hat, tankar, besvikelse, smärta, frustration, stolthet, kärlek och ord inom mig som bara måste komma ut!!


Kommentarer
Postat av: J

Sv: Haha, eller hur! Jätte praktiskt om mobilen laddar ur och man är ute i skogen ^^

Allt bra?

2009-07-13 @ 21:46:28
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: Emma

just nu vill jag bara krama dig. hoppas vi ses snart. puss <3

2009-07-14 @ 01:41:27
URL: http://noventaycinco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0