no time for losers...

har suttit och tittade på en intervju om michael jacksons död med larry king och jermaine (michaels bror.) larry king är en idiot.

min syster håller på & packar inför hultan. hon drar imorgon. jag går runt och släcker alla lampor. hon går sedan efter och tänder alla igen. jag vill sova, men är för rastlös för att tagga ner. funderar på att åka hem till mamma imorgon och äta middag. fast. jag bantar ju. då kan man inte åka till mamma..

jag slog precis sönder mina hörlurar! IRRITERANDE! de var ju nästan helt nya. fan vad trött jag blir! IIIIRRIIIITEEEERRRAAAANNDEEEE!!!

Kommentarer
Postat av: h

klart du kan äta middag, det är bättre att äta lite än inget alls, annars stannar ämnesomsättningen.



sv :tack så mycket <3

2009-07-07 @ 09:59:46
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0