picking up the pieces of my life without you.

har mailat med isaks pappa idag. och senare ringde isaks mamma. hon sa att hon har köpt en present åt mig. wiie! va? jag fick ju en flaska vin förra veckan. vi ska ses i sommar och så ska jag få den! epic happiness! :) jag tycker om den familjen så mycket!

min pappa var här och försökte fixa min dator. stationära. det gick inte! istället åt vi mcdonaldsmat på balkongen.

morbror kom över och lämnade hundarna. kistin, lisa och jag gick iväg för att hämta böcker på posten mittemot täby park hotel. men vi hann inte fram i tid. istället satte vi oss på gräset och gav vatten till hundarna som var helt slut!

vi åt lax och wraps till middag. muuumma. jag är seg. om en timme ska vi troligen på kvällspromenad med kristin igen. imorgon händer det grejer. hela dagen är fullbokad. BUT I LIKE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0