the only thing i know is that i won't fall. i have it all!


helgen hade varit PERFEKT, om jag inte hade behövt bli förbannad på drygheter. det här med egoism finns inte i min värld. men om någon drygar sig mot mig, då kan man ge sig fan på att jag drygar mig tillbaka, SOM FAN. jag hade kunnat dryga mig mera. men jag sket i det. hoppas iaf att budskapet gick fram.

vi hade så fruktansvärt roligt på tegel i lördags. jag vill bara tillbaka.. nu, nu, nu! vill uppleva igen. det var fan värt att vara bakis två dagar i rad. och att få svininfluensan, av själva svinet. ha. även tårarna och panikångestattacken jag fick är fan värda att kämpa mig igenom igen inne på tegeltoan. så kul hade vi! :)

jag är så jävla grym. för jag föll hårt. men jag klättrade upp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0